Een betrouwbare, performante en beveiligde informatica ten dienste van haar gebruikers

OUTSOURCING

&

MAINTENANCE

Wij sturen en organiseren het beheer van bepaalde delen van uw informaticasysteem, zij het ter plaatse, op afstand of vanuit onze speciale dedicated/ shared infrastructuren. Ons doel is permanent goed presteren en een uitstekende dienst verlenen.

Hierdoor kunt u zich toeleggen op de kern van uw activiteit terwijl u geniet van een betrouwbare en efficiënte gebruikersinfrastructuur en -ervaring.

Belangrijke punten

Drietalige Service Desk: Gevestigd in België, met mogelijkheid tot bijstand 24u/24, 7 dagen/ 7.

Uitmuntendheid en stiptheid: Onze teams gebruiken de beheermethode van de ITIL-diensten om een efficiënte sturing te waarborgen.

Proactief: Wij zorgen voor de continuïteit van de diensten dankzij een proactieve benadering en een monitoringdienst van uw informaticasysteem.

Diensten op maat: De diensten zijn volledig moduleerbaar en evolutief, afhankelijk van de uitdagingen van uw business.

Yellow sticky notes on black board below "Customer satisfaction" word. The notes have smiles drawn with a black color marker to represent the happy clients

U wenst er meer over te weten te komen? Wij staan tot uw dienst!